KotoSushi — це популярна доставка суші та азійської кухні у Дніпрі. У 2024 році клієнт звернувся до нас із запитом на комплексне ведення соціальних мереж.
Основною ціллю було підвищити впізнаваність бренду, відстроїтися від конкурентів, зробити контент більш креативним за рахунок дизайна та покращити взаємодію з аудиторією.
На момент початку співпраці стрічка KotoSushi була схожою на решту ринку: стандартні фото суші без чіткої візуальної ідентичності бренду. Завдання було створюючи новый контент виділити бренд серед інших суші брендів.
Ми провели аудит соціальних мереж, вивчили конкурентів та розробили план дій для створення оригінальної візуальної концепції.
Потім організували професійні фото- та відеозйомки, написали сценарії для відео та інтерактивних постів, додали візуальні елементи, такі як коти, щоб підсилити назву бренду.
Розробили та втілили в життя цікаві та інформативні публікації, які не тільки продавали, а й несли корисну інформацію для клієнтів.
Також поступово ми розширювали нашу співпрацю: початково працювали над Instagram та Facebook, але з часом додали TikTok і YouTube, що допомогло бренду залучити ще більше нових підписників.