Ефективна
контекстна реклама
Наші інтернет-маркетологи - сертифіковані партнери Google. Це дає нашим клієнтам безуперечні переваги: підтверджену кваліфікацію і досвід роботи з великими рекламними бюджетами, також усі наші клієнти отримують промокод на 2000 грн на рекламний обліковий запис.

Найбільш затребуваний та ефективний рекламний канал в інтернеті для прямого продажу товарів або послуг. Ваше рекламне оголошення користувач побачить на перших рядках у Пошуку Google.
Переваги контекстної реклами в Google Search:
- Швидке налаштування - 1-2 дні
- Гнучкий бюджет
- Точність націлення
- Висока конверсія
- Показ реклами на всіх пристроях (ПК, мобільні, планшети)
- Оплата лише за кліки

Google Merchant Center допоможе вашому бізнесу продавати свої товари і розміщувати контактну інформацію про ваші магазини на Google маркеті, щоб пропонувати їх покупям у Google зі всього світу. Потенційні клієнти побачать вартість та наявність ваших товарів прямо на сторінці Google пошуку.
Переваги Google Merchant Center:
- можливість пропонувати свої товари потенційним покупцям за допомогою безкоштовних і платних каналів реклами
- майже необмежена географія, можливість продажу товарів у більш ніж 90 країн світу
- максимально подробна статистика щодо цін, товарів і інших показників
- тестуйте і налаштовуйте акційні пропозиції до будь-якого або відразу усих товарів

Текстова та банерна реклама на сайтах-партнерах та каталогах Google.
Особливості реклами КМС:
- Має широкі можливості націлення: за інтересами, темами, пошуковими запитами, сайтами.
- У більшості випадків використовується для брендингу чи популяризації товару чи послуги.
- Низька ціна за клік
- Нижча конверсія порівняно з Google Search
Метод текстової та банерної реклами, який допомагає повертати користувача на сайт. Наприклад, користувач зайшов на ваш ресурс і залишив своє замовлення в кошику, так і не купивши.
У такому випадку йому буде показуватися реклама про незавершене замовлення або банер товару, який він вже переглядав на інших інтернет-ресурсах партнерах Google.
Переваги:
- Низька ціна кліка
- Висока конверсія
- Гнучке націлення
- Відображається лише для тих, хто вже відвідував сайт
Дізнайтеся, скільки людей переглядають вашу рекламу, відвідують сайт, залишають замовлення або дзвонять вам, а скільки губиться і на яких етапах. Підкажемо, що можна поліпшити, щоб знизити вартість конверсії.
Покажемо вам, які оголошення та рекламні кампанії приносять більше конверсій за меншою вартістю. Розподілимо бюджет на користь більш ефективних кампаній та продовжимо роботи з оптимізації.
Визначивши, які прийоми є ефективними, а які ні, ми зможемо внести
в оголошення пробні зміни та перевірити результати. Чим довше
ми будемо працювати над вашою рекламною кампанією, тим більшої позитивної різниці між “було” та “стало” ми досягнемо.
За результатами робіт щомісяця ви отримуєте не тільки список виконаних робіт та зведені показники, а й результати ефективності реклами, що приносить гроші, а що – ні, хто більше купує: чоловіки
або жінки і в якому віці, з яких пристроїв, які регіони найперспективніші, яка сезонність запитів та інші показники, які допомагають нам оптимізувати рекламу, а вам краще розуміти свою аудиторію.
- Аудит структури облікового запису
- Аналіз пошукових фраз
- Аналіз семантичного ядра
- Аналіз майданчиків КМС та РСЯ
- Перевірка вивантаження конверсій
- Аудит показників якості оголошень
- Аудит списку мінус-слів
- Збір семантики
- Бюджетування
- Формування груп оголошень
- Написання оголошень
- Таргетування за параметрами аудиторії
- Налаштування розширень оголошень
- Формування списку мінус-слів
- Зв'язування аналітики з контекстом
- Налаштування конверсій в аналітиці
- Моніторинг ставок і конверсій - щоденно
- Оновлення оголошень/1 раз на місяць
- Оновлення списку мінус-слів/1 раз на місяць
- Звітність за результатами рекламної кампанії (дані з Google Ads)/1 раз на місяць
якщо ви раніше працювали з іншою агенцією або займалися веденням реклами самостійно:
Координація команди проекту, комунікація з клієнтом, планування всіх активностей та стратегії просування.
Розробка фірмового стилю, супровід візуальної частини проекту.
Виробництво усіх текстових матеріалів, створення унікального стилю оповідання, опрацювання складових, що продають у контенті.
Супровід проекту з питань комерційної ефективності. Масштабування результату клієнта.
Визначаємо цілі та погоджуємо KPI.
Перевіряємо або налаштовуємо лічильники Google Analytics, встановлюємо системи call-трекінгу та систему оптимізації (К50, Орігамі, Alytics). Інтегруємо дані у «єдине вікно».
Збираємо максимальний пул ключових слів, проводимо детальне мінусування не цільових запитів. Узгоджуємо список із вами. Під кожне ключове слово складаємо окреме оголошення та окремо узгоджуємо.
Готуємо кампанії та завантажуємо до особистого кабінету.
Після налаштування параметрів кампаній, створення віртуальних візиток, додаткових посилань, уточнень та коригування ставок відправляємо кампанію на модерацію.
У перший місяць проводимо щотижневий аналіз пошукових запитів, виявляємо нові мінус-слова. Надалі робимо цю роботу один-два рази на місяць. Проводимо роботу над підвищенням CTR.
Щотижня аналітична група проводить детальний пост-клік аналіз кампаній, переглядає та коригує стратегії Оптимізатора, і на основі даних колл-трекінгу вносить зміни до рекламної кампанії.
Наприкінці місяця готуємо звіт про витрати бюджету та досягнуті показники, а також даємо рекомендації та узгоджуємо план на наступний місяць. Надаємо доступи до всіх рекламних кабінетів, щоб ви могли бачити кампанії в реальному часі.