Ефективна
контекстна реклама

Наші інтернет-маркетологи - сертифіковані партнери Google. Це дає нашим клієнтам безуперечні переваги: підтверджену кваліфікацію і досвід роботи з великими рекламними бюджетами, також усі наші клієнти отримують промокод на 2000 грн на рекламний обліковий запис.

Налаштування контекстної реклами
Google Search
Контекстна Реклама у Google Search

Найбільш затребуваний та ефективний рекламний канал в інтернеті для прямого продажу товарів або послуг. Ваше рекламне оголошення користувач побачить на перших рядках у Пошуку Google.

Переваги контекстної реклами в Google Search:

  • Швидке налаштування - 1-2 дні
  • Гнучкий бюджет
  • Точність націлення
  • Висока конверсія
  • Показ реклами на всіх пристроях (ПК, мобільні, планшети)
  • Оплата лише за кліки
Реклама товарів Merchant Center

Google Merchant Center допоможе вашому бізнесу продавати свої товари і розміщувати контактну інформацію про ваші магазини на Google маркеті, щоб пропонувати їх покупям у Google зі всього світу. Потенційні клієнти побачать вартість та наявність ваших товарів прямо на сторінці Google пошуку. 

Переваги Google Merchant Center:

  • можливість пропонувати свої товари потенційним покупцям за допомогою безкоштовних і платних каналів реклами
  • майже необмежена географія, можливість продажу товарів у більш ніж 90 країн світу
  • максимально подробна статистика щодо цін, товарів і інших показників
  • тестуйте і налаштовуйте акційні пропозиції до будь-якого або відразу усих товарів
Медійна Реклама Google КМС, DSK
Контекстно-медійна реклама Google

Текстова та банерна реклама на сайтах-партнерах та каталогах Google.

Особливості реклами КМС:

  • Має широкі можливості націлення: за інтересами, темами, пошуковими запитами, сайтами.
  • У більшості випадків використовується для брендингу чи популяризації товару чи послуги.
  • Низька ціна за клік
  • Нижча конверсія порівняно з Google Search
Ремаркетинг
Контекстно-медійна реклама Google

Метод текстової та банерної реклами, який допомагає повертати користувача на сайт. Наприклад, користувач зайшов на ваш ресурс і залишив своє замовлення в кошику, так і не купивши.
У такому випадку йому буде показуватися реклама про незавершене замовлення або банер товару, який він вже переглядав на інших інтернет-ресурсах партнерах Google.

Переваги:

  • Низька ціна кліка
  • Висока конверсія
  • Гнучке націлення
  • Відображається лише для тих, хто вже відвідував сайт
Чому варто звернутися до нас?
90% рекламних агенцій цього не роблять
Контролюємо ефективність реклами

Дізнайтеся, скільки людей переглядають вашу рекламу, відвідують сайт, залишають замовлення або дзвонять вам, а скільки губиться і на яких етапах. Підкажемо, що можна поліпшити, щоб знизити вартість конверсії.

Контролюємо витрати бюджету та рентабельність інвестицій у рекламу

Покажемо вам, які оголошення та рекламні кампанії приносять більше конверсій за меншою вартістю. Розподілимо бюджет на користь більш ефективних кампаній та продовжимо роботи з оптимізації.

Тестуємо нові інструменти, гіпотези, оголошення та креативи

Визначивши, які прийоми є ефективними, а які ні, ми зможемо внести
в оголошення пробні зміни та перевірити результати. Чим довше
ми будемо працювати над вашою рекламною кампанією, тим більшої позитивної різниці між “було” та “стало” ми досягнемо.

Надаємо повну звітність, яка дозволяє приймати управлінські рішення

За результатами робіт щомісяця ви отримуєте не тільки список виконаних робіт та зведені показники, а й результати ефективності реклами, що приносить гроші, а що – ні, хто більше купує: чоловіки
або жінки і в якому віці, з яких пристроїв, які регіони найперспективніші, яка сезонність запитів та інші показники, які допомагають нам оптимізувати рекламу, а вам краще розуміти свою аудиторію.

Ціни
Аудит акаунту
  • Аудит структури облікового запису
  • Аналіз пошукових фраз
  • Аналіз семантичного ядра
  • Аналіз майданчиків КМС та РСЯ
  • Перевірка вивантаження конверсій
  • Аудит показників якості оголошень
  • Аудит списку мінус-слів
Безкоштовно
Налаштування контекстної реклами
  • Збір семантики
  • Бюджетування
  • Формування груп оголошень
  • Написання оголошень
  • Таргетування за параметрами аудиторії
  • Налаштування розширень оголошень
  • Формування списку мінус-слів
  • Зв'язування аналітики з контекстом
  • Налаштування конверсій в аналітиці
від 7 000грн
Вартість вказана за разове налаштування рекламної кампанії на 1-3 напрямки
Ведення контекстної реклами
  • Моніторинг ставок і конверсій - щоденно
  • Оновлення оголошень/1 раз на місяць
  • Оновлення списку мінус-слів/1 раз на місяць
  • Звітність за результатами рекламної кампанії (дані з Google Ads)/1 раз на місяць
від 6 000грн
Вартість вказана за ведення рекламної кампанії на 1-3
Вже є контекстна реклама,
АЛЕ НЕ ВЛАШТОВУЄ РЕЗУЛЬТАТ?

якщо ви раніше працювали з іншою агенцією або займалися веденням реклами самостійно:

Гарантуємо покращити показники рекламної кампанії
Ви отримаєте більше переходів і замовлень у тому ж бюджеті.
Замовте безкоштовний прорахунок рекламної кампанії
Вашу рекламу будуть створювати та покращувати
Менеджер проекту

Координація команди проекту, комунікація з клієнтом, планування всіх активностей та стратегії просування.

Дизайнер

Розробка фірмового стилю, супровід візуальної частини проекту.

РРС – спеціаліст

Виробництво усіх текстових матеріалів, створення унікального стилю оповідання, опрацювання складових, що продають у контенті.

Аналітик

Супровід проекту з питань комерційної ефективності. Масштабування результату клієнта.

Етапи роботи
01
Аналізуємо ваш бізнес і вибираємо найкращу стратегію

Визначаємо цілі та погоджуємо KPI.

02
Вибираємо інструменти контекстної реклами та налаштовуємо глибоку аналітику

Перевіряємо або налаштовуємо лічильники Google Analytics, встановлюємо системи call-трекінгу та систему оптимізації (К50, Орігамі, Alytics). Інтегруємо дані у «єдине вікно».

03
Створюємо оголошення

Збираємо максимальний пул ключових слів, проводимо детальне мінусування не цільових запитів. Узгоджуємо список із вами. Під кожне ключове слово складаємо окреме оголошення та окремо узгоджуємо.

04
Розробляємо структуру рекламних кампаній

Готуємо кампанії та завантажуємо до особистого кабінету.

05
Запускаємо рекламну кампанію

Після налаштування параметрів кампаній, створення віртуальних візиток, додаткових посилань, уточнень та коригування ставок відправляємо кампанію на модерацію.

06
Аналізуємо та коригуємо

У перший місяць проводимо щотижневий аналіз пошукових запитів, виявляємо нові мінус-слова. Надалі робимо цю роботу один-два рази на місяць. Проводимо роботу над підвищенням CTR.

07
Постійно покращуємо рекламну кампанію

Щотижня аналітична група проводить детальний пост-клік аналіз кампаній, переглядає та коригує стратегії Оптимізатора, і на основі даних колл-трекінгу вносить зміни до рекламної кампанії.

08
Надаємо звіти

Наприкінці місяця готуємо звіт про витрати бюджету та досягнуті показники, а також даємо рекомендації та узгоджуємо план на наступний місяць. Надаємо доступи до всіх рекламних кабінетів, щоб ви могли бачити кампанії в реальному часі.